Když jsem přišel poprvé do Moravia, bylo mi řečeno, ať si píšu odpracované hodiny. Založil jsem si obyčejnou tabulku v Excelu a zadával tam čas začátku a konce práce. Nebylo to příliš "cool", i když funkční.
Poté jsem dostal přístup do firemního Togglu, kde bylo vše tak jednoduché. Stačilo stisknout tlačítko Start, vybrat projekt a bylo hotovo.
Toggl everything
Toggl je jednoduchá aplikace, pomocí které si můžete měřit čas, strávený čímkoli chcete. Jednoduše zadáte popisek, vyberete na jakém projektu děláte. A až skončíte, časovač zastavíte.
Vidíte, co vše jste již dnes stihli, kolik vám to zabralo času a kdy jste aktivitu dělali. Můžete také stisknout zelenou šipku a v daném úkolu opět pokračovat.
Souhrnné statistiky
Také si můžete zobrazit souhrnné statistiky, které lze filtrovat podle projektů, vlastních tagů a data. Jistě jste si všimli, že si projekty můžete libovolně obarvit pro lepší přehlednost.
Desktopová aplikace toho umí ještě více
Pokud si nainstalujete Toggl na svůj počítač, budete mít vše, co nabízí webový klient. Navíc ale můžete pracovat offline, vše se synchronizuje po připojení. No a pár vychytávek jako:
- Record timeline - Každé okno se kterým pracujete déle než 10s se vám změří. Ve výsledku uvidíte, kolik času jste strávili ve kterém okně.
- Remind to track time - Pokud se přihlásíte k počítači, a nespustíte měření, Toggl se po 10 minutách přihlásí, jestli jste na něj nezapomněli
- Idle detection - Pokud odejdete od PC a nevypnete Toggl, tento čas zaznamená a navrhne vám, jestli jej nechcete z odpracovaného času odstranit.
Integrace do dalších služeb
Toggl nabízí veřejné API a je propojen s obrovskou řadou dalších služeb, jako jsou GitHub, Asana, Trello, BaseCamp, Google Drive, Zendesk, BitBucket, Drupal, Wunderlist, GMail, Google Calendar a mnoho dalších.
Používáte Toggl, nebo jinou aplikaci? Podělte se s námi o zkušenosti v komentářích.
K tomuto článku již není možné přidávat další komentáře
Komentáře
Osobně jsem si na androidu oblíbil Timesheet - https://play.google.com/store/apps/details?id=com....imesheet .. co k tomu říct :D prostě mi vyhovuje :D
To chápu, výhoda Togglu je, že jej můžeš využít kdekoli. Ale mrknu na to ;)
To vypada dobre, ja dosud pro zakladni reporting pouzivam RescueTime, ale to neumi k automatickemu mereni pridat vlastni projekt. Ze bych presedlal?
Přesně něco takového potřebuji! A ani jsem nevěděla, že to potřebuji. Při vyhledávání něčeho jiného pro svůj článek (https://karlaekonomka.wordpress.com/2015/08/06/digitalni-ekonomika/) jsem narazila na váš zajímavý text a je mi velkou inspirací! Okamžitě začínám hledat Toggl, snad mi pomůže s mým zmateným time managementem :)
Velmi děkuji!
Jsem rád, že článek pomohl :) S různými výpisy a sumáři dokáže opravdu hodně